مرکز تخصصی تعمیرات لوازم الکترونیکی

تعمیرات لوازم خانگی ، موبایل ، تبلت ،کامپیوتر

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم الکترونیکی

تعمیرات لوازم خانگی ، موبایل ، تبلت ،کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی ،در بخش زیر به منظور مطالعه ی شما عزیزان قرار داده شده است . این مرکز جدیدترین محصولات کمپانی ال جی را از قبیل : مانیتور ، ال سی دی ، ال ای دی ، موبایل ، تبلت و … به دوستداران این دستگاه ها ارائه می نماید .

نمایندگی ال جی مفتخر است از طریق فروش و ارائه ی کلیه ی خدمات تعمیر ، گامی جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی بردارد . این مرکز در راستای تحقق هدف احترام به حقوق مشتری ، کیفیت فعالیت های خود را در سطح بالایی نگه می دارد  ( آن گونه که درشان کاربر است ) . شما مخاطب گرامی می توانید با لمس لینک نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی ، به اطلاعات کاملی در این زمینه دست پیدا کنید .


نمایندگی مرکزی تعمیرات ال جی یک درگاه امن و ایمن است که مسئولیت تعمیر تمامی محصولات الجی را پذیرفته است. این نمایندگی به همت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. از آنجا که کمپانی lg در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد، محصولات بسیار متنوع و گسترده ای تولید و روانه بازار می کند. تنوع این محصولات از انواع و اقسام لوازم خانگی و صوتی و تصویری شروع می شود و تا تولید لپ تاپ و تبلت و موبایل و تجهیزات وابسته به این حوزه نیز ادامه دارد.

در نمایندگی تعمیرات ال جی تعمیرکاران و تکنسین هایی فعالیت دارند که هر کدام در حوزه کاری خود سال ها تجربه درخشان و مفید دارند. این مرکز تعمیراتی در واحد های جداگانه و مستقل فعالیت می کند. هر واحد مجهز به ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته است. آرشیوی مجهز از لوازم جانبی اصل و اوجینال در هر واحد فراهم است. به این ترتیب مسیر تعویض با امنیت بالا طی خواهد شد. لازم به یاد آوری است که تمامی این خدمات و سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی