مرکز تخصصی تعمیرات لوازم الکترونیکی

تعمیرات لوازم خانگی ، موبایل ، تبلت ،کامپیوتر

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم الکترونیکی

تعمیرات لوازم خانگی ، موبایل ، تبلت ،کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰


نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با هدف تولید و فروش محصولات سامسونگ راه اندازی شده است. این مرکز با استعانت از الطاف پروردگار و با تلاش مستمر توانسته است به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح گردد.  نمایندگی سامسونگ علاوه بر بهره گیری از برترین متخصصین ، پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات سامسونگ به کار گرفته است. در دنیای امروز شرکت هایی موفق هستند که خلاقیت ونوآوری را شعار خود قرار داده و  مقابل تغییرات و پیشرفت تکنولوژی انعطاف داشته باشند.

متخصصین نمایندگی سامسونگ ، همواره مطابق با دانش روز به تعمیرات سامسونگ پرداخته  و از برترین فن آوری های روز بهره گرفته اند. علاوه بر این ها، مدیریت نمایندگی سامسونگ، مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و کارمندان و کادر فنی نمایندگی سامسونگ ملزم به رعایت حقوق مشتریان و احترام به آنان هستند. درباره شرکت سامسونگ باید گفت: این کمپانی یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای و چندملیتی می‌باشد و از تعداد زیادی شرکت تابعه و فرعی تشکیل شده‌است که در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. لی بیونگ-چول  سال ۱۹۳۸ سامسونگ را در قالب یک شرکت بازرگانی تاسیس کرد.

نمایندگی سامسونگ در تهران

مشخصات نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ دارای مشخصات منحصر به فردی است که آن را از سایر مراکز متمایز نموده است.  در این قسمت به ذکر برخی از این مشخصات می پردازیم. تعمیر تمامی محصولات سامسونگ در نمایندگی سامسونگ به کمک متخصصین ارشد این حوزه انجام می گردد. این مرکز بخش های مختلف جهت تعمیر دستگاه های مختلف سامسونگ سازماندهی شده است و تعمیر هر یک از محصولات به وسیله ی متخصص آن محصول ، انجام خواهد شد. به عنوان مثال، جهت تعمیر تلویزیون متخصصین مربوط به تعمیر تلویزیون را در نظر گرفته ایم. همچنین برای تعمیر دیگر تجهیزات الکترونیکی نظیرتلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر، متخصص مربوط به همان محصول به کار گرفته شده و در بخشی مجزا به تعمیرات آن می پردازد. کارشناسان پیش از تعمیر دستگاه،  اطلاعات لازم را در خصوص قطعه ی تعمیراتی، مدت تعمیرو هزینه ی مورد نیاز جهت تعمیر در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهند داد.

مرحله ی بعد در صورت تمایل مشتری، روند تعمیر را ادامه خواهند داد. بزرگترین انگیزه ی ما در نمایندگی سامسونگ، اتکا  به اعتماد و انتخاب کاربران می باشد. اعتماد کاربران به این مرکز دلایل بسیاری دارد که درراس آن، احترام وتعهد نسبت به حقوق مشتریان گرامی می باشد.علاوه براین ها، به کارگیری برترین متخصصین، استفاده از تجهیزات مدرن و فن آوری روز، خلاقیت و نوآوری کارکنان، مسئولیت پذیری ،تعهد و پشتکارپرسنل، عیب یابی صحیح، تصمیم گیری های صحیح مدیریت و… از جمله دلایل موفقیت نمایندگی سامسونگ می باشد. لازم به ذکر است، تمامی خدمات ارائه شده این مرکز تحت نظر واحد CRM یا واحد ارتباط با مشتریان بوده ودر صورت بروز هر گونه خطا با شخص خاطی برخورد خواهد شد.

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی